äj löve jo bat aj dånt knåw haow ajm gåing to tell jo datt.

ÄNTLIGEN FREDAG!
fy vad gött! :)
myst ner mig på min mysiga matta med julmust & musik.
kollar lite olika sidor & tar det chill.
skönt att bara få softa !
i helgen har jag en del som händer.
fredag (idag) - blir det att bara ta det lugnt, fram tills senare då det blir bio med världens finaste syster ♥
lördag - ska man hinna med mycket. framförallt ska jag fixa möbler :D
söndag - dansuppvisning :D taggad till tusen. och så får man plugga till so-provet som är på måndag :/ det snear vi på :(
tänkte dela med mig av nårra få sidor av alla jag gillar/är inne på :

♣www.facebook.com
♣http://finest.se/funnythings
www.daywievs.com
♣www.youtube.com
♣www.blogg.se
http://likeulous.com
www.picnik.com
www.pizap.com
www.flipmytext.com
♣www.twoolssonsisters.com
♣www.weheartit.com
and so much more.
fick bli en liten figur framför dem mest använda sidorna av mig, av just dem då ;)



bilden är från : finest.se/funnythings
bara för den är så extremt 100 procentig ;D

baby, let me see your hands in the air..


/MOLLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0