christmas feeling, ohohoh.

jo, tjenare.
nu börjar man ändå få lite julkänsla på staden :)

idag har man varit på xxxLutz & kollat in vilka möbler man ska ha.
riktigt nöjd.
typiskt att det skulle bli problem så att allt blev lite kaos..
men det fixar sig och vi får ta oh köpa möblerna någon gång i veckan :)
nu har man fått igång sin egna dator.
inte rensat bilderna än. som jag måste om den ska hålla sig vid liv.
men jag ska.. jag lovar ;)
Nu tänkte man ta och göra lite knäck :D
mums, det är så gott.
ska försöka att inte bränna mig som förra året, haha.
yeah. julen är så fin.
nu börjar man till och med längta efter snön som är vääldigt sen i år.

köket, nu kommer jag !



haha, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0