Gå du din väg, så går jag min väg. så ser vi vem som kommer först till målet

varning -tråkigt inlägg-

ja. detta blir inget kul inlägg tyvärr.
jag har inte gjort så mycket idag mer än att sitta hemma hela tiden och ta det lugnt.
mår lite bättre än igår, men fortfarande inte bra.
i alla fall så har jag lite planer som krossats, som tillexempel discot imorron som skulle bli överballt.
det blir inget med det. men det har dykit upp nya possitiva saker också, så det är bara att hoppas på att min extrema förkyldning vill ge sig. syrran och jag ska eventuellt på bio på lördag, efter dansen ( om jag klarar av att vara med )
och jag hoppas även på att träffa almelito om hon tar en sväng till våran stad denna helg!
nu ska jag snart hoppa ner i sängen oh dejta kudden.
ha det roligt och gå inte oh bli sjuka när allt kul händer som jag lyckas med ! ;p 
PUUUSS
känslan av att inte orka sova är dryg... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0