i 'heart' this lovely x-mas

'kiss me underneath the mistletoe, show me baby that you love me so , shalala ..´´

ÅH, vilken julafton !

hur mysigt som helst. ingen snö, men med en underbar familj och djur gör julen sig själv helt underbar. älskar er, och tack för alla fina och underbara julklappar :D precis vad jag ville ha.

lite av vad paketen innehöll var ;

-1000 spänn på fotoaffär KÄÄRLEK !

-sjukt snygg väska :D

-presentkort på skoaffär, satsar på att köpa nya snygga klackaskor :D

-1000 spänn

-more money

-liten bok om olika saker man kan göra med choklad, passar utmärkt för mig :D gud va gott ^^

-underkläder + strumpor

-smycken <3

-ett sjukt snyggt skärp :D <33

& en del annat :D sen fick jag ju möbler för massor av tusen igår, vilket var som en tidig julklapp, en annan tidig julklapp var min nya röda underbara vinterjacka ! <3

 



KÄRLEK TILL DENNA DAG!

älskar allting här & nu.

världens bästa familj, ni är allt för mig ! :*

 

GO´JUL till alla utom den idiot som borrar & spikar nu denna lördag oh julaftonskväll :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0