i i i wanna go go go all the way way way takin´out my freak tonight.

lekt med sara idag, med barbie. det var jätte roligt.
nat nat nat.
men varit med sara idag i alla fall :D
sjukt kul, whata day förresten.
skoldan har varit riktigt fet. bara fixa tidning, be with all my friends, även miiira kom dit ! ;D
oh sen hände det. love is in the air.
grattis till er två sötnosar! :)
shit vad hackigt jag skriver ..
men jag och sara har i alla fall cp;at oss som vanligt :D
börjat fixa på en blogg, picknik på balkongen... iskallt :D
åt knäck i vååra fina röda jackor och kolla på fylleri och sånt ;)
gooddii! :D
alltid kul med skrattnissen ;*
imorron in tha school ska man kolla på film, ( bara det itne är supersize me för jag mår sjuuukt illa )
efter det blir det bowling :D
hoppas jag har mina bowlingskills kvar dårå, faktist varit riktigt kingig för att va jag !
stooolt ja! :)
nu var det visst redan kväll, klockan tickar fortfortfort. ingen koll på tiden när det blir mörkt 4-tiden!
mammi och en del andra har lite spel på mig för att jag springer runt och tjatar om snön.. men vill haaaa ! ;D
önskar mig snö som in i bomben =D ♥
önskar att de är viiiitt ute när man vaknar !
hoppas!



ha det finfint, puss & kram ♥♥♥♥♥♥
/molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0