if you feel it, let it happend, keep on dancing till the world ends.

ÅH. sjukt skoj var det på uppvisningen!
körde hårt. failade dock då jag blev alldeles yr & förvirrad , haha.
vet inte vad som hände i mitt huvud men all keografi bara försvann..
men jaja, det var roligt & vi var riktigt duktiga vi tjejer ;)
go us.
molly trött sitter & traggar so.. fuck it.
pallar inte. haft prov, läxor, & andra uppgifter som tusan.. bara slänger på oss skitet.
dem kunde planera bättre tycker man. lugnt termin, och sen allt i slutet ?
vill dem vi ska bli helt yra oh fucka betygen ? :(
snea på det som fan, men vad gör man.
jag pluggar dock inte speciellt mycket då jag märker att jag bara blir förvirrad.
får se hur det går.. suck!
tänkte ta på mig min "bebisdräckt" (jumpsuit) och mysa ner mig i soffan ;)
hoppas det är nåt se-värt på tv, har ingen koll. haha :)
men jag önskar er en trevlig natt , lät fail but u get it.

JOINA BILDERNA!
Puss

rätt knasig bild, men fin på oss tjajor :)
det är dock så konstigt ljus på scenen och av blixten att vi inte ser ut som vanligt, lite mer wierdo.
men vi är fina ändå, wih :) gonna miss u :*


vackra lilla isa, som jag älskar otroligt mycket ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0