Ingen är rädd för att säga "jag älskar dig", de är rädda för svaret.

mollilitenhär.
tjollahoppsan!
puuh. stolt jag är som klarat av värsta & längsta skoldagen i veckan ;)
inga roliga lektioner på dan heller.. eller hyffsat roliga eller vad man ska kalla dem !
men nu är den över , ohyeah!
efter skolan bussade man till nelli. sjukt kul man kan ha med den människan.. hahah :D
gjorde allt & inget, vandra runt ute i kylan o mörkret och sjöng som änglar ( hosthost )
tycker vi ska söka till idol?
dagens "roliga" skolschema har sett ut ungefär såhär :

matte 1 timme.

minirast.

engelska -prov! 40min.

minirast.

no 40min.

*andas*

so 40min.

lunch.

hk 90min. köttbullsmacka med josé, duktiga vi är, hiiiihiii :*

so 90min dvs, DRYGT.

ja, börja åtta och sluta fyra,, naaj. inte kul :(

nu sitter jag och tittar på en stängd bok, som är jäääättegammal och inte alls min stil om man säger så. hahahha.
100 år gammal bok från nånstans uppåtlands och dom snackar "mä dä sä jä hä tä" så man fattar ingenting.
ska ha läst till 132 imorgon.. jadu.. jag har väll halvläst till 50 nånting .. KLARAR INTE DET HÄR!
dricker varmt te och dras till datorn istället.. så mycket chilligare ! ;)
läst ut min älskade bok [Geim] nu. den är fantastisk. nu väntar man bara på nästa " buzz " !
ni får ha de fint, & sova sött !
nattinatti
/molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0