jag faller inte när jag ser dig, jag bara snubblar lite..

idag gör jag ett försök på att dra mig upp från mitt lilla ide :)
tänker dra till dansen och göra vad jag kan, sjukt taggad eftersom det trots allt är sista gången innan uppvisningen!
Mår dock inte på topp än.. men som sagt jag får väll göra vad jag kan ;)
en alvedon & ett glas vatten innan får mig säkert att må bra en stund !
just nu lyssnar jag på låtarna vi dansar till och försöker minnas dansen, går lite segt.. huvudet vill inte som jag !
blöö. förkyldning är riktigt segt. men nu ska jag försöka vara lika crazy & possitiv som vanligt, hahaha :D
idag ska vi testa att dansa i dansuppvisningskläderna, vilket för mig blir ett par svarta byxor, vitt linne , vit tröja ( som går till naveln i princip) utsläppt hår!  och till låt nr 2 blir det ; svarta byxor, vitt linne, vit skjorta, vita sneakers och håret i en stram knut på huvet XD men kommer itne palla fixa håret idag ;) bara testa dansa i kläderna.
kommer blir riktigt fet effekt när hela gruppen kör tillsammans!
åh, molly love it ! oh ja jag gillar att prata om mig som andraperson eller vad det heter för jag är konstig jao.
ha en vild lördag , pusspuss
family på dressinutflykt för nåt år sen, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0