min puls gör kullerbyttor & jag bara svimmar lite ;)

IDAG ÄR IDAG!
dansuppvisning 15.00 taggad till tusen.
fan vad vi ska köra tjejer.
scenen är vår, vi ska visa vem som äger.
yeah.

har precis märkt att man är mer nervös nu än alla andra gånger.
nu har vi 2 danser, svårare keografi & större press.
alla har sjukt stora förväntningar av oss.. så ja.
men det ska säkert gå bra.
får bli alvedon, halstablätter & nässpray innan man drar.
min föööörkyldning ska sluta bossa äver mig, det är jag som bestämmer ;)
& den jäveln verkar älska mig !
but fuck u.



BUUUUH.
bussar dit med freja!
man ska va där en timme innan så jag måste fixa mig snart.
ha en lyckad dag, & håll tummarna för oss.
puuuuusss



we<3it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0