Några sanningar om mig själv som du kanske inte redan visste :

  • Jag älskar choklad, speciellt choklad ifrån schweiz.
  • Jag brukar sova med flätor för att få volym i håret.
  • Alltid när jag sitter vid datorn somnar min vänstra fot.
  • När jag är trött så blir jag förvirrad och.. ganska pinsam.
  • Ibland när jag halvsover så drömmer jag att jag faller och får värsta cp rycket.
  • För nåt år sedan när jag sov, drömde jag att jag skulle dyka och så ramla jag ner från sängen.
  • Jag älskar att slänga mig i snö, speciellt att slänga ANDRA i snön.
  • Jag älskar tomtebloss även om dem är farliga för lilla mig som alltid råkar sätta handen på dem.
  • Jag är stolt eftersom detta är första julen jag inte bränner mig när jag gör knäck.
  • Med mig själv är jag mest nöjd med mina ögon, mitt hår och min personlighet.
  • Jag älskar alla årstider på olika sätt.
  • Jag är ganska lättroad, speciellt när jag är övertrött.
  • Min första katt fick jag när jag var 5 år, även då fick jag mitt första marsvin.
  • Om jag ser en söt kille får man hålla i mig.
  • Jag älskar "disco fester" för det är riktigt härligt att bara dansa loss.
  • När jag var mindre var jag riktigt dramatisk.
  • Om folk kallar mig "ego" får jag spel, då jag tänker mer på andra än mig själv.
  • Jag tycker det är sjukt kul att gå runt och snacka oh bara göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0