när jag sluter ögonen är du den enda jag ser.

tiden springer iväg och nu är det inte långt kvar till 2012 !
sitter och glor på lite grejer man vill köpa, både billiga & dyra .
får passa på att ge mig ut fler dagar i mellandagsrean och shoppa loss ;)
snart ska jag ner till stan tror jag, för att laga mobilen som inte vill fungera mer.. deprimerande :(
men har överlevt *stolt* !
jag börjar få lite panik då jag inte vet var jag vill prao.. hade tänkt fotoaffär,nånting med djur, eller så.
men har inte fått något av det gjort. så jag vet inte hur jag ska göra.
börja bli lite tid kvar, & jag vill ju inte sitta och plugga när alla andra har kul nånstans.
så.. jag få ta tag i det här och leta upp nånting nu snabbt innan lovet är slut.. suck !
blir bara stressad och får ångest av sånt här.. innan det är fixat !
så nu ska jag skärpa mig och inte skjuta upp allt sånt här !
ser fram emot en härligt nyårsafton nu, fota raketer ska man göra.. som in i helvete !

btw;
min dator ska rensas i helgen, så jag kan inte lägga upp några bilder nu. men det kommer !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0