oh baby, all i want for christmas is you

LILLEJULAFTON!
23/12-11

sov i bilen, sov på tåget, halvsov på bussen.
pigg jag känner mig idag !
har faktist orkat med en timmes promenad i skogen denna morron.
rastat hundarna, och njutit av den rena luften.
otroligt dimmigt på landet idag, det var det visst inte i stan ser jag.
känner mig som en liten lergris, precis kommit hem men inte hunnit byta om.
det var rätt skitigt i skogen.. haha.
XXXLUTZ killarna är och fixar i mitt rum, monterar möbler och sätter upp dem där dem ska vara :D 
äntliiigen! medans jag latar mig i soffan.. och imorron är det jul =D
happiface, tiden går snabbt. hoppas att det snart ska ösa ner med snö :)
lär inte bli något imorron eftersom det sägs att det ska bli massa plusgrader då med.
men det ska fixa sig ;)

mollilito är glad, mollii älskar julen !


mamma,pappa,barn med snuffisarna ♥♣

LOVE
/molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0