.. on a way back down to earth ♥

hallå folket i detta regniga väder ! ;)
hemskt vad det ska regna, meteorologena har tydligen sagt att det ska börja snöa åxå.
christmas feeling. just nu är det helt sjukt, kan inte fatta att det snart är jul ?! :D
Idag har jag varit i plugget. like always ;)
varit lite för död, & fortfarande denna ständiga hosta.. men har nån grej nu som jag tar vid behov (hela tiden, haha) .. och det blir bättre ;) efter skolan vandrade man hem med knasbollen sara andersson.
fetch. det var lagom roligt då jag började sjunga " if only you, could see that i burning. ahhhh" och tittar upp och ser på värsta vakten. HAHA skämmigt nädå. sara bara flabbar ihjäl, mycke fiint :*
sen drog man hem , fixade lite things & drog ner till stan.
där det blev shopping, restaurang med supergod mat. bara för jag älskar kött :$$ & lite annat kuligt.
det är så mysigt med allt juligt på stan nu, tycker jag i alla fall :)
nu sitter jag här.. fortfarande proppmätt. tagit en liten pluggstund & fixat klart no-texten.
svenskan orkar jag inte med.. suck.
får fixa det på något sett imorgon, bara att använda hjärnan & se lite söt ut.. haha not.
nu tänkte jag snart dra in i duschen, sen sätta på mig min onepiece & gosiga mysstrumpor och slutligen sjunka ner i soffan! :D

bara för att vi är så söta mot varandra :*

ha det fint & blås inte bort..
btw; regn är riktigt blött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0