som det strålar från ditt hjärta, som en motorväg av ljus. genom hålet i ditt hjärta. kommer räddningen till slut!

sitter och softilerar med lite pringles att stoppa i mig.
totalt beorende, kan inte sluta när jag väl har börjat!
gott!
imorse föll lite av första snön i år, det var dock för varmt för att det skulle lägga sig och övergick snabbt till regn.
får allt hoppas på att det snart kommer lite mer (gärna kramsnö) väldigt snart.
skulle vara riktigt härligt! :)
idag har jag annars bara fixat, tagit bort möbler, varit lite ute, fotograferat & myst med djuren.
helt enkelt haft en lugnt och skön dag, det behövde jag.
imorgon verkar det som att man börjar kl. 10.00
skönt att slippa gå upp för tidigt i alla fall, antar att det blir en chill dag att jobba med tidningen som egentligen skulle vara klar för längesen! :p
nu är det snart jullov, längtar som tusan.
lov är så härligt, frihet säger jag bara ! :)
Nu tänkte jag hoppa in i duschen innan jag slår mig ner i soffan och ser om det finns något sevärt på tv.
inatt ska jag drömma om snön, och bara hoppas! ;)

btw; precis märkt att om man söker på "let it snow" på google så börjar det snöa och allt blir vitt tills man suddar det. hahaha liiiv =D

hajdo! :*



/molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0