Tiden tick-tick-tickar på, tänker fort dagarna går

...Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år

Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras (trots allt!)
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas

Jag behöver endast de som har bränts fast
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp (klapp klapp)
Vill dit de inget skitsnack (snack)
för jag vet att..

tiden springer iväg.
... speciellt när man sover!
tog upp läxböckerna, la dem på bordet.
sen minns jag inte mer förrän jag vakna 1½ timme senare på soffan ?!
hur trött kan man vara egentligen.
orkar inte ständigt upp på morgnarna, iväg i skolan & jobba hela dan med massa arbeten.
sen hem.. men då har man ingen frihet då heller för då måste man göra läxorna.
tråkigt men sant ! ;)
i alla fall tog jag en liten titt på läxorna nu i efterhand, men får inte in något i huvudet så satsar nog på att sova istället! jag lyssnar just nu på lite musik, låtar med sjukt fina & betydelsefulla texter.
även låtar som jag lyssnade mycket på i mellanstadiet.
kul att lyssna oh få minnas :)
ser fram emot en snöig vinter,
vilket betyder att vi gärna kunde få lite snö här också!
ska bli mysigt med jul nu. och lov.. :D
ser även fram emot disco/fest som blir på lovet.

ha det gött, natti natti :*


jag & jasse som bäbisar, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0