what doesn't kill you, makes you stronger!

FAILADE SAKER SOM JAG HAR GJORT/HAR HÄNT MIG (några av dem)

- var med några vänner ute, cyklade runt lite överallt. skrattar som idioter & ppaaang så kör jag rakt in i sånt elskåp eller vad det va! smidigt smidigt. thats me ;)
- jag, en kompis & hennes mamma var ute på stan (hon skulle fixa nytt pass) vi springer igenom en sån snurrdörr eller vad man ska säga. och ja, jag fastnar i den så att jag heller ut min dricka på hela mig och alla kollar helt snett.. jodu, bara att skratta & le för att inte göra saken värre.. !
- jag & nelly skulle åka buss. vi tar fram kortet lite för snabbt, så att busschauffören får spel på oss och skriker i hela bussen och frågar om vi aldrig åkt buss förr i hela våra liv. glad busschaufför det !
- jag var i schweis med familjen & träffa släkt osv. vi var på en stor julfest och alla sitter och äter i lugn och ro.. vad händer ? Jo.. jag (vem annars) skulle smidigt ta upp kameran för att fotografera ( jag och min älskade kamera ) när jag fotar kommer en stark blixt och på bordet står en dyr ljushållare i glas som plötsligt spricker.. mjo. lite smått pinsamt.
- jag och kompisar sprang upp för en rulltrappa ( motsatt håll ) jag ser mig itne för och springer rakt på nån kille som jag itne alls hade sett.. ja, jag kunde inte precis säga : se dig för.. det va ju jag som gick i fel rulltrappa.
- när jag var liten och var på flygplatsen så stannade jag för att knyta skorna, plötsligt ser jag inte mamma längre. det är fullt med folk överallt. men så får jag syn på henne springer dit och tar henne i handen. men nejnejnej.. det var inte mamma det. bara någon med liknande jacka och samma hårfärg. snacka om att jag blev shockad, för att inte tala om vad hon måste blivit.
det var bara lite av allt knasigt jag gjort.
enjoy the text,


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0