Du är inte trasig. behöver inte fixas.

underbart var det på entré - vi har varit lite extrem busiga. thihii !
normala människor sätter inte tuggumi för att hålla ihop ett provrums-skynke .
men sånna är vi, och idén var inte alls min.. nej nej !!
sen blev det god fika på barista. försvann en del pengar , men värt det.
cheescake & mocha för mig & lisa. varm choklad och chokladtårta till min lilla almis.
mums, mättande ja ! nu har man shoppat en del.
En sjukt mysig pyamas som jag är kär i. ahhh . jätte gullig !
ni kan få bild på den imorgon. ska försöka få in mina tusen bilder på datorn utan att den sprängs :)
köpte även en snygg tröja och en jeansskjorta . härligt härligt.
även dem andra tjejorna köpte snygga plagg.
känner mig lite duktig som blivit såhär aktiv ju, thihi.
nu ska man snart dra ner till bussen igen. man vill inte bli sen till bion ju.


jag älskar när livet leker & allt känns sådär bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0