"ett smile, några ord oh jag dog för dig"

ni är på fcuking deep down under the ground nivå.
bullshit.


Halloj

dagen har varit normal om man kan säga så.
fast nä. jag har inte skrattat såhär mycket på så få timmar som jag gjort idag.
thanks nelly oh freja som gett mig träningsvärk i magen, jag älskar er åxå :*
vi har varit typ 4 tjejer i klassen idag, wiho nice?!
empty but.. fun ? yeah right. i think that i don´t know..
okej, nu sitter man & pluggar inför prov man ska ha i imorron.
får önska mig lycka till faktist, det kan jag behöva ?!
nu ska man snart hoppa in i duschen innan man ska kolla på "bron" på tv ;)
ha det mys, så hörs vi ;)

just nu sitter man & är totalt meningslöst knasig oh leker med weben^^


inte vackert, jagvet !

MÅNGA PUSSAR




Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

SÖTE FAN MOLLY! hihihihihh love you <3 :D

2011-11-20 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0