fäääst hos freja, fäääst hos freja nuuuu !

överraskningfest hos älskade vän som blir 14 idag, ihihihih love u :* hoppas din dag blev underbar & att du fick allt du ville ha. det var verkligen roligt idag måste jag säga. alla , då menar jag ALLA dansade, sjöng, skrek & galna sig precis som man ska göra , yeah. jag e dödstrött nu.. puh. i alla fall så var vi ca 25 pers som drog hem till freja oh festade, hon visste inte att vi skulle komma så det blev en liten shock där haha. VI klarade att hålla tyst om det.. puh, :) nu är jag sjukt spidad men ändå extrem trött. imorron blire ännu mera dans ! omg, älskar allting just nu. go go life. puss på er & ha det så fint. love ya all. (right know)


Kommentarer
Postat av: freja

Var över roligt <3 tack för en underbar kväll natt <3

2011-11-27 @ 19:21:59
URL: http://CRAZYSEAGULL.blogspot.com
Postat av: molly

haha, jadu tack själv :* <33

2011-11-27 @ 20:14:50
URL: http://wheeloflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0