hey, hey, whata day!

jag svamlar i mörket, men jag börjar se ljuset. jag är på botten, fast ändå på toppen. jag känner mig ensam, fast jag har alla, jag älskar att leva men ibland vill jag falla.

I´m a sick gilr, yeah.
tjenatjena!
sitter här på golvet, på min nya mysiga matta i grönt&svart.
slappar, försöker återhämta mig efter dagen och allting runt omkring, haha.
spenderat dagen fram till 4 i skolan. det var väll okej, men inget man gör utan att bli tvingad precis!
nä, men det funka finfint, trött som tusan bara.
sen drog man hem till nelly (ovanligt) :D <3
bebboo, jag älskar dig till max knasboll, du är så j*vla underbar :*
vi snackade, vandrade runt, åt, kollade på film ( AWWHHH :o ) och mycket mer.
sen kollade man på klockan & såg att bussen hem kom om två min..
jodu, man drog på sig jacka oh 1½ sko, sen sprang man till bussen :D
intressant ? jaja. i alla fall så kom man hem, snackade lite med familjen och tog det chill.
pluggade lite tyska & lyssnade lite musik. SEN.. SEN.. hör man ett konstigt ljud, går in i vardagsrummet och märker att min älskade lilla kattunge ramlat ner bakom hyllorna i vardagsrummet. då är det bara att sätta igång att ta bort alla saker som finns i hyllorna, börja skruva loss dem från väggen, & slutligen flytta dem tunga hyllorna så att snuffis kommer ut. jodå, det funka men lätt var det inte. och stackaren skakade & hennes hjärta dunka fortfort när hon kom ut. nu verkar hon ha återhämtat sig som tur är. <3
allting slutar gott.
nu tänker jag snart krypa ner under mitt varma täcke & kanske läsa, om jag ens orkar det. :)
PUSSPUSS  // mollyy´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0