Hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter

jag har funderat länge på det här. i princip alla säger : "jag är inte som alla andra"
men om "alla" inte är som " alla andra " vilka är då dom andra ?
jag tycker folk borde vara tydligare. så att man förstår vad exakt dem menar.
är det possitivt att vara som " andra " ? eller bara totalt meningslöst?
ja, för mig är det en fråga utan svar.

nu sitter man här & softar med almelito i väntan på dagens äventyr.
solen skiner, yey. underbart :) hoppas den värmer lite också, skulle behövas!
Jag sitter och kollar igenom en massa bilder, och hittade massvis med foton jag skulle vilja lägga ut,
men puplishme.se vill inte fungera just nu.. tydligen! så det får komma upp i förhoppningsvis nästa inlägg.
sålänge får ni en gammal bild som är upplagd förr.





PUSSAR & KRAMAR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0