i love you like a lovesong baby.

äntligen denna älskade fredag. dansar runt lite med lillkatten som dansar på bakbenen. ihh, mega sött ! bilder på henne ska komma när jag fått över bilderna från kameran till datorn.. ska försöka i helgen om jag får tid. ( jag överlevde No-provet idag, puh. nu hoppas man på det bästa även om det blev lite fail i slutet) det regnar. vilket inte är kul.. molly vill ha sol, yes! allting är så blött när det regnar :( har jag räknat ut alldeles själv :o hahaha. jag märker att jag skriver väldigt hackigt och jag förstår knappt vad jag menar, lite trött kanske ? så därför tänkte jag avsluta detta onödiga inlägg.
ha en underbar helg, för det ska jag. puss-N :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0