ibland vill man inte gå in, även om det öser ner där ute.

30 november 2011 - det vill säga sista dagen denna månaden!
vilket betyder att det redan imorgon är 1 december.
för mig är det helt sjukt. tyckte året började precis :)
tiden rusar iväg innan man ens hunnit blinka.
börjar få lite julkänsla nu när man ser julpynt och annat som lyser inne i stan på gatorna osv.
även här runtomkring börjar det komma upp julstjärnor och julstakar i fönstren här och där.
mysigt, ser faktist fram emot julen nåt enormt nu.
innan var det väl lite sådär, med kylan först och främst. men julen är faktist extremt mysig. :D
mamma & jag har gjort lite sött och gott julgodis, mest för att jag älskar onyttiga grejer.
mums, det blev extremt gott, bild kan dyka upp i veckan ;)
ikväll har jag mest kollat greys anatomy och myst.
just nu sitter jag här med familjens silvriga och varma laptop. (eftersom jag fortfarande inte fått tillfälle till att rensa min egna) är både kall och varm, så jag satsar på öppet fönster fast med tjocktröjan på !
njuter av tanken att strax krypa ner i min varma säng & bara få sova.
tänkte innan jag somnar läsa en stund, läser en bok som heter "geim" , tycker den verkar extremt spännande men har inte läst speciellt långt pga brist på tid. :)
hoppas jag inte är alldeles för trött, verkligen lust att läsa en stund!
join the pictures of me. nya & gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0