´If it's alright with you then it's alright with me;)

JAG ÄLSKAR LIVETS LJUSA SIDA.
NU ÄR DEN HÄR OCH INGET KAN STOPPA LYCKAN.
LÅT LYCKAN VARA MIN FÖR DENNA GÅNG, DET KOMMER FLER TIDER!

MOLLY LÅTER MUSIK DUNKA HÖGTHÖGTHÖGT I RUMMET,
LÅTER GRANNARNA FÅ LIDA!
(hoppas dem gillar min musiksmak i alla fall.. thihi)
ljusa tider för mig nu jao.. fast inte i skolan dock.
kaos.se säger jag bara.
först och främst är jag av med hela mitt so häääfte som jag skrivit så mycket bullshit i men som är viktigt ;(
kommer på spel.. letat igenom hela lgh oh hittar den inte nånstans.. inte heller i skolväskan eller nåt annat.
fuck it, om jag får göra om allt ....  </////3
hahahha. kul kul kul oh lyssna på ? yeah right.
har egentligen inget intressant oh skriva.. så jag bara skriver på.. like always.
men allting e perfekt runt omkring så jag vill bara skrika av glädje.. wierd ♥
idag totalkaosade allt dig när man skulle hem från skolan... hahaha dör så jobbigt!
först står man oh blir is. jag & freja stod o vänta med nelii som vänta på skjuts hem (LATIS♥)
och så skämmer man ut sig totalt.. jajaja som vanligt.
men sen när man ska cykla... vad händer..? man tappar hela skitet på vägen. skolväskaa,allt man gjort på slöjden osv. så allt släpas bakom cykeln framför bilen.. jag ramlar halvt av cykeln och dör av skratt.. freja dog ännu mer -.- sen forsätter man cykla .. med väskan i cykelkorgen igen oh slöjdgrejen på ett knasigt sätt på styret den här gången.. tappar balansen.. en plastpåse fastnar i hjulet och äventyret fortsätter.. OMG. det tog 3dubbelt så lång tid att komma hem i kylan :( allt sluta med att freja ramlar av cykeln (Y)
whata adventure.
Big Love To U ! ( som orkat läsa detta inlägget)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0