Jag vet hur det känns, när allvaret har blivit ett skämt.

lyssnar på fin musik & njuter av livet.
jag är extremt glad, hihi vet inte varför men det är härligt :)

min dag har sett ut ungefär såhär :
woke up. var trött som jag vet inte vad.
gick upp fixa mig oh lalala. sen så åt man frukost.
sen fixar man ännu mer och höll på. somna halvt i soffan.
3 min innan man går byter man om igen. haha.
sen skola. nice ? njae.
men det var väl ändå roligt, haha.
bara för att vi skrattar hela tiden :$
sen.. hem till mig lämna grejjer osv. äta ett helt STORT choklad med nelly & sen promenixa hem til henne.
när vi kom till henne gjorde vi galna saker o sånt i nårra timmar :D
than.. mat :) efter det drog vi till hennes dans som jag antagligen ska börja på jag med, sjukt fett. :)
och ja, blev kortfattat. men har varit en underbar dag i alla fall.
nu är jag mega trött . shiet. fast ändå jätte pigg.
och jag känner lukten av marabou från netto.. mmmm !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0