.. när mörkret sakta faller in över vår stad !

hemskt vad tidigt det blir mörkt nu.
det känns ändå inte riktigt som vinter, jag menar. det är faktist inte kallt för att vara 30 november !
förra året hade det börjat snöa vid denna tiden, och varit minusgrader i massor. tror det började snöa runt 19-23 nov eller liknande. och imorgon är det ju till och med december :D
julen är en mysig tid, bara det inte blir fööör kallt, hihi.
jag är fortfarande helt död av förkyldning :/
så jag ska bara ta det chill nu :)
kolla på lite tv, höra fin musik (t.ex effies singel som kom ut idag) & bara vila.
because i need it !
har skrattat som fan hela skoldagen åt ingenting.
bara för att jag blir helt förvirrad oh knasig när jag inte är helt frisk.. :D
fail.fail.fail.
i går kväll när jag skulle lägga mig, så lägger jag mig i sängen. och märker att kudden är konstig, jag märker att det finns nåt hårt i den. så jag kollar och där ligger en 1-krona. jag är så sjukt trött så jag låter den ligga kvar. och idag när man vakna finns den inte kvar, hittar den ingenstans. wierd, jag måste ha en liten spöket laban i mitt rum. dessutom har jag alltid min stol längst ner om man säger så, och när jag vaknar är den högst upp igen.
hahaha, whats wrooong in tha house ? :ooo
du är sjuk. jag ogillar dig så starkt. du vill bara blir en stjärna och se resten falla. men det kommer aldrig hända. damn you.




bilden är lite för mörk, men den är bättre än inget.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0