om du håller i en ballong en blåsig dag, akta så att du inte flyger med den upp till dem fluffiga molnen. det gör så ont när man sedan faller ner.

sitter här och käkar pepparkakor med mjölk. passar bra denna stormiga dag.
har lilla isa i knät, hon sover djupt efter en vild & busig lekdag i hemmet !
har idag fixat & grejat i hela mitt rum. som jag ju ska göra om.
bara börjat att röja lite. även tittat på möbler på xxxlutz ;)
sånt gillas ! nu tänker jag snart städa lite till i rummet, så jag kan lägga ut mattan jag köpt än så länge.
tycker den är myspysig, haha. kommer bild sen :D
står på nyhererna att man ska hålla sig inne i skåne pga av blåsten, och öresundsbron stängdes vid fem..
.. så det är inte lite blåsigt inte. och ändå har jag försökt cykla runt.. vilket gick ingetvidare & slutade med taxi.
Hahaha. hoppas det inte blåser imorgon, det pallar jag inte!
allting blir så segt då, haha. för mig i alla fall.
här får ni lite bilder med kass kvalité på mig & kaaatten :)
Puss & kram , försök att inte blåsa bort ! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0