One day when the sky is falling, I'll be standing right next to you.

hallå cutie´s !

sitter här & grovpluggar som en jäkla nörd. puh.. ansträngande. känner inte att jag kommer nånvart heller. men det har jag väll ändå gjort. imorgon ska man utså no-prov, engelskaförhör, biptest.. hur ska det gå..?! men sen är det ju ledigt & det är så freakin' underbart ! så det får bli lite blandat.

just nu har jag extremstor lust att dansa, hihihi. men det har jag inte tid med, så jag sjunger lite medans jag pluggar istället. och min lilla kattungsbuse biter mig så fort jag tar upp läxorna, haha awwi sött som tusan. någon mer än jag som inte gillar sånt tradet skit. Känner på mig att det kommer bli en underbar helg, don´t know why. men den känslan är aldrig fel. längtar som tusan till disco, fest eller nånting random som kommer snart. ;)


ha det riktigt finit, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0