Sanna mina ord, det här e mitt liv. Ska hela vägen upp och följer min stig!

Hellu på er alla!


tänt ett ljus för alla mina saknade & älskade i himlen.
fortsätt att vila i frid. ni är underbara.
i våra minnen och i våra hjärtan kommer ni förevigt att vara bevarade.
ni är hos oss hela tiden, alltid med.
speciella är ni, ni har något unikt.
vi älskar er alla saknade där ovan.
idag är det eran dag!
puss & kram på er <3


sitter & funderar på allt och ingenting just nu.
lyssnar på fin musik, snackar med vänner och bara finns.
trött börjar man också bli, funderar på att lägga mig i lite "normal" tid idag.
får se hur det blir med den saken. nu tänkte jag dela med mig av några bilder.
just look, have fun and then.. comment.




























massvis med fina bilder att kolla på.
speciellt dem på mina älsklingar.
r.i.p sten ( den finaste på de två nedersta bilderna )
vi älskar dig, gubben. du är underbar <3

jag vet.. blev många bilder.
är man kär i att fotografera så blir det så :)
kommihåg copyrighten © !

PUSS

Kommentarer
Postat av: freja

HAHAHAHAHA, bilden på mig dig och mira :)

Snyggt att jag har blöta byxor xp

Ha det bra, POSS HAJ <3

2011-11-06 @ 10:49:03
URL: http://CRAZYSEAGULL.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0