s[he's] br[ok]en be[cause] s[he] be[lie]ved

random rubrik.
sitter just nu helt död & genomförkyld på golvet och fryser, och är jätte varm. har dock inte feber så vet ej varför det är så. är sjukt snuvig nu, och kan inte andas genom näsan. pratar som en robot or something. hostar, och helt enormt trött. ah. kan det bli bättre? jo.. skulle tro det. piss åxå, mådde ju bra innan idag.
ja, jag gör inte så mycket mer än att pluggar lite till morgondagens  tyskaprov, nyser & lyssnar musik.
tänkte lägga mig i tid idag, annars kommer jag vara totalkörd imorron.
har inte gjort så mycket idag faktist, bara lunkat runt i skolan o såntdär!
inget intressant precis.
hoppas min förkyldning försvinner snabbt som möjligt. massa kul som jag ska göra i dagarna ju.. som shopping, disco,dans och mera. träffa barndomsvänner oh sånt. jaja.. går det inte över fort så... arrggh.
om jag inte bloggar nåt imorron beror det på utmattning, haha.
ha det fint.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0