Som om tiden stått still !

Heeej på er !
fortfarande en glad molly här, otroligt glad !
allting bara vände och känns underbart.
aah love it !
snart sticker man till dansen, är otroligt trött men vet att det blir amazing :*
har massa saker jag just nu längtar efter så är helt lost of my dreams.
mmysig känsla. nu tittar man på klipp på yt i väntan på att man ska gå.
chattar också med en massa roliga typer, haha nej men vänner o andra söta människor :)
får se vad som händer mer i helgen :)
just nu vill jag bara göra om mitt rum, vilket jag ska göra snart.
men först måste man hitta någon som vill ha de gamla möblerna. hoppas det fixas snabbt, nu vill jag ha lite förändring här minsann ;)

ha det bäst, efter mig! puss & kram


snabb outfitbild

tröja med flagga - bikbok
mjukisbyxor -bikbok
tunna, mörblå leggings - hm ?
vitt linne - hm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0