There's nothing left to say

Heeej där !

sofia eller paulina vann inte.. inte gilla !
folk röstar dåligt punkt slut.
men kom i alla fall 2;a & 3;a (snackar om true talent för er som inte förstod)
don´t stop sining, u rock :)

Dansar runt som en tok på golvet och är inte alls så trött som jag borde va..
.. men som jag antagligen är när jag vaknar imorgon och ska gå till "stället som inte bör nämnas"
någon människa utanför springer runt och berättar för oss alla att han är full, men jotack det har vi redan märkt!
idag har jag varit hos min clown nelly :* bara för att jag älskar dig knasboll.
vi har gjort allt från att sjunga,dampa till att äta & ströva runt på coop.
thats life, babe ! hahahhaha. grät av skratt så att jag blev svart i huvet.. du får aldrig sluta vara så rolig kompiiiiiiiiiiis!
nu ska jag göra min so-läxa som är till imorgon.. smart molly att komma på det 10:40.. thihi.
får se hur det går med den saken.


ha det underbart tills nästa inlägg, glöm inte att kommentera.
& förresten.. försök vara lika glada som jag.. det är sjukt kul.. hihi.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0