They've got so much to do, Never time for you!

Sitter här och gäspar med kusinen. precis fixat om designen och är extremt nöjd !
hoppas ni gillar det ?! vi lyssnar på vår älskade kapten röd & sjunger med lite smått.
varit en sväng i ystad och träffat syrran, fikat på espresso house och snackat en massa rolit :)
mys! sen satt man och halvsov på ett öde tåg på vägen hem :D thihihi.
nu känner jag att ögonen håller på att stängas... fyfan vad trött man kan vara :o
jag menar sov till 12.15 -.- jag & liiisus har ju sovit bort ett helt dygn.
busigt ju. kollar även en massa andra bloggar, alltid roligt ju.
men nej, nu får jag ändå ta & lägga mig. åtminstone göra mig klar.
Ha det toppen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0