Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej och e helt ok.

heeey du ;)

sitter även ikväll & lyssnar på musik. vad vore jag utan musik ? antagligen tom.
varit i skolan idag (ovanligt)
det funka helt okej. men sötnosen var sjuk så jag fick lida igenom massa lektioner utan henne.. inte lätt det.
men jag fixade det. sen hade man en håltimme på 90 min. vafan gör man ?
alla vännerna har lektion, och dem i min grupp är dem flesta sjuka. jaa, sitter ensam i korridoren & har jätte kul.
helt lonely, hörlurarna hemma, inga pengar på luren. ja det var en hemsk timme. dem sista 20 min stod man ute och snacka med en massa folk från jagharingenaning?!
efter skolan cykla man direkt ner till stan för att köpta mat till min gullegrisar & sedan fika gottgott med mami <3
mys! nu har man pluggat en liten stund.. då menar jag liiiiten !
men det får jag ta tag imorgon istället.
måste upp mega tidigt imorgon. (fixar mig saktare än skalman går)
gympa på morronen också, great.
det får man stå ut med.
ni får ha det underbart sålänge. pusspuss




Kommentarer
Postat av: red head

sorry att du fick va ensam på hk timmen

lovar ALDRIG mer !! <3<3

2011-11-08 @ 22:15:58
URL: http://morerandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0