like what i see, when i looking at you .

sitter nu  här hemma & är otroligt glad, jag bara AHHH skriker av lycka :D
underbar känsla, obeskrivlig !
jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.
min dag har varit vanlig ( förutom vår fina hiphop style efter gympan )
ja, juste. på gympan just nu dansar vi tjejer. vilket jag totaldiggar !
hatar anars skolgympa, så det är sjukt kul att få göra något man brinner för med älskade tjajorna.
underbart :*
nu tänkte jag snart sovelisova. är extremtrött.. men kommer inte inte somna , är spidad !
shit, känner mig helt "woho"
imorgon ser man fram emot dans, nicenice. sen blir det mera som man inte planerat ännu.
söndag ? ingen aning än. vet bara att det blir tv på kvällen, True Talant. hihihi bara för jag älskar det :)
ihhh. älskat sofia & paulina hela tiden.. men vem av dem ska vinna..? thats the question, kommer bli överglad & gråta vilket det än blir :o ha det bra, hajdo :*



sofia olsson - endast 17 år, världens talang :) älska !


paulina palmgren- talang ? JA . hon är grym, kör sin egen stil , går sin egen väg. love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0