Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig

hallåå på daj !

en knasigt glad molly här nu ja.
trött, pluggar & sånt.. fast nä. gav upp för ett tag sen. jag & läxa klickar inte riktigt!
så det blir musik & videor åh sånt istället. sitter här och sjunger som en idiot. bara för att jag älskar det :)
idag ( ÅXÅ ) har jag varit med nellibabe och vi har haft det amazing som alltid :*

igår: var man med nelly då med ja, alltid jadå :D vi hade så jävla kul att jag trodde jag skulle dö. whata. ja, vi låg på golvet i nårra timmar oh skrattade typ. hahah. och försökte fatta var kristinehamn är.. fick tipset : en timme från karlstad, och att det ligger i värmland.. jadå det gick så mycket bättre... nono.. vi visste inte vart det låg heller.. några är inte bra på sveriges geografi. hahaha. bara för ingen fattar vår humor -.- eller jo.. det finns folk som gör det och dom e stort älskade :D

nu måste jag ta en titt på vad vi har prov på imorron.. om jag pallar.  ha en trevlig kväll & joina er med denna videon jag diggar sålänge. puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0