livet består till 10% av vad som händer dig, och till 90% hur du reagerar.

hej underbara lördag !
vilken känsla att äntligen få sova så länge man vill.
helg borde det vara oftare.
dans idag, vilket alltid är extremt kul.
& sen entré med bästavän.
ingen köpt förutom toning till håret :)

nice stuff

en varm gosig mössa är allitd underbart. dock vill man ha en fin också, den är gillar jag.

det är verkligen inne med ugglor just nu.
själv älskar jag det !

har stort behov av att köpa halsduk just nu.
det här mönstret är enkelt & snyggt.

vintern närmar ju sig trots dessa 25 gradiga dagarna.
nätter, mornar & kvällar är extremt kyliga.
passar alltid med vantar kyliga stunder.

personligen tycker jag om dessa shortsen.
inte jättestort behov av dem.
men snygga är dem :)

ja, jag vet att många har den här tröjan.
men man måste ju hålla med om att den är underbar :)

bilderna hämtade från gina tricot's hemsida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0