molly hissar & dissar

MOLLY HISSAR


~ dans ! dansen får mig alltid glad, jag släpper ut all min ilska samtidigt som jag har riktigt roligt.

~ Min älskade kamera, ingenting skulle bli detsamma utan den :d

~ mina älskade vänner. vad skulle hända om jag inte hade er.


~ aktiva bloggar/bloggare. det är alltid kul att följa en blogg, speciellt om den har humor i sig & många fina bilder. & självklart ett toppen innehåll.

~ godis på en vardag. jag vet inte om det bara är jag som tycker det, men godis är godare på en vardag, jag vet inte om det är för att man inte "ska" äta godis då eller vad det är. men så är det :D






MOLLY DISSAR

~ reklam.det är fruktansvärt störande när man sitter & är inne i ett spännande/bra program.. och så.. är det reklam.

~ kyla. det är så hemskt att gå upp på morgonen, & så fort man tar av sig täcket fryser man till is.

~blöt sadel. när man ska cykla till skolan på morgonen, man tycker sadeln ser torr ut.. men när man kommer fram märker man att den inte alls var det..

~för lite pengar. när man är & shoppar, så ser man ett extremt snyggt plagg. testar det och bara älskar det. kollar prislappen & märker att man inte har med tillräckligt med pengar.. värst är om det bara fattas ca. 20 spänn.

~läxor. när läxor tar upp hela ens fritid -jag menar vi har också ett liv.


håller ni med ?
har jag fel/rätt?
släng en kommentar.



we<3it.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0