no dance, no me !

bjuder på en halvbra bild på mig. jag är ledsen för senaste tidens dåliga uppdatering på bloggen. det har varit så väldigt mycket runt omkring så jag har helt enkelt inte haft tid. men nu är jag tillbaka. nu i helgen har jag försökt ta det så lugnt som möjligt, anars mår jag bara skit i skolan sen. det har väll gått sådär, men har i alla fall haft väldigt roligt. i lördags blev det dans som vanligt, vilket alltid är underbart. börjat på en ny keografi till man down-rihanna som är helskön. efter det har jag varit med almelito & haft great'. singstar,dans,pizza,hamburgare, & tusen mer saker. ja, helgen är räddaren i nöden !
imorgon är det skola igen, men det ska vi inte tänka på nu. nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera.
skulle vilja tipsa om några riktigt schyssta videoklipp.
en tjej som sjunger helt underbart. hon har verkligen en helskön sångröst.
här har ni några av dem få videor isa tengblad har gjort!





hon är fantastisk. & är även hel grym på att dansa!



thanks for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0