fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.

abra cadabra !


¡Hola

åh, så trött man kan vara :)
gick upp ca. 06:20
åt frukost, fixade mig & sen cykla man till ip
för gympa -.-
cirkelträning på morronen , great.
sen till skolan för svenska.
efter svenskan slutade man :o
vid tio tiden.
riktigt härligt =)
så kan de gå när man har 3 inställda lektioner (y'
så jag & sara stack till mig & dega i soffan i nårra timmar.
musik & annat skoj (;

nu för ett tag sedan cyklade jag hem i mörkret..
.. tror ni inte att jag kör in i en kant & ramlar av cykeln :(
och halvligger på marken med cykeln över mig.. fintfint.
jaja, fick bara ont i foten så de gick väll bra :)
hahahha, smart smart.







Kommentarer
Postat av: Alma

skönt ! <3

från och med onsdagen den 21 (alltså igår) går jag bara i skolan fram till lunch ^^ <3

2011-09-22 @ 12:33:34
Postat av: josse

typiskt du molly att ramla med cykeln XDXD



love you

2011-09-22 @ 17:51:26
URL: http://morerandom.blogg.se/
Postat av: Nezzy ;)

Det e såå typiskt molly ! :D ifs så kunde det hänt mig med menmen XD vi e klumpiga vi XD<33

2011-09-23 @ 10:41:25
URL: http://morerandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0