lifes moves on

hej alla glada :)


just nu sitter man i soffan & tar det lugnt.
har en lite jobbig period nu.
men ska försöka hålla mig på topp så gott det går ändå.
mår dåligt bla för att min älskling till katt är sjuk..
..och äter inte och mår inte bra.
har haft honom sen jag var 5.
vilket känns som föralltid.
han är verkligen allt & jag ber för honom

& är dessutom lite småsjuk själv :(


anars har det i princip varit en bra dag & känns perfekt med fredagsmys. :)




α ѕмιℓє ¢αη ѕανє тнє ωσяℓ∂
and a comment can save me.

Kommentarer
Postat av: Mini

Well, if comment can save you, SURE AS HELL I WILL COMMENT !! <3<3<3<3

2011-09-09 @ 23:32:41
Postat av: youretwini

Tack mini ´´

du har alltid varit en ängel <3

2011-09-10 @ 12:40:08
URL: http://wheeloflife.blogg.se/
Postat av: freja

RIP sten :( <3 hoppas du mår bra nu molly!

2011-09-12 @ 19:30:25
URL: http://CRAZYSEAGULL.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0