Ny blogg

Hejhej !
som ni ser har jag skaffat en ny blogg.
ja, den förra tog jag bort för väldigt länge sedan men kände mig plötsligt bloggsugen :)
jag har fixat en tillfällig header, ja. den får duga ett tag.
jag tänker försöka att vara aktiv på bloggen så mycket jag kan.

några saker jag tänkte att bloggen skulle innehålla :
  • foton - av mig, vänner, djur, natur & mycket mer.
  • om mina dagar & allt som händer runt omkring.
  • tänkte försöka slänga in några bilder på "dagens outfit"
Livet, döden, sorgen, skratten


& annat också förståss.




här får ni en halvbra bild på mig sålänge :


Pusshei

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]

riktigt bra bild:]!

2011-09-08 @ 21:24:02
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0