Fredag, snabba dig hit!

Tycker det är så konstigt att man kan vara på två olika humör samtidigt. Ena delen av mig gråter, känner mig så sårad oh det svider i hjärtat. Andra delen av mig är tvärtom, otroligt glad oh lycklig. Önskar det kunde vara bara den andra halvan. Fast jag vet att det kommer att bli så, redan på fredag dessutom. Då jag drar mig uppåt i landet till Stockholm och tillbringar några dagar med underbara Lollo! Kommer bli hur kul som helst, tack för att du finns och lyser upp min dag! Alla borde ha en vän som dig! Inte känt varandra speciellt länge, men de flyter på och vi har redans setts en gång i Malmö, oh nu blire alltså Stockholm ! Sjukt glad jappjapp :D vi suddar bort det deppiga och tar fram de underbara, helt enkelt. Vi hörs! Puss ;*


Kommentarer
Postat av: linnea

Snygg header :P



Kolla gärna min blogg och säg vad du tycker :D

2012-04-26 @ 14:06:22
URL: http://trustmepeople.blogg.setr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0