When you feel so tired but you can't sleep

ojsan, blev det natt?

kollar igenom massa bilder och filmer som är tagna förra sommaren, eller längre tillbaka.
kul att se, dyker upp massa minnen. både bra och dåliga!
musik har jag också såklart på, så jag sitter och nynnar lite för mig själv.
snackat med lollo i nån timme, lika kul som alltid.
längtar till torsdag, yey!

jag kom hem nu ikväll från dalby där jag tillbringat gårdagen och ja, idag med ju.
varit roligt, mest softat eller varit ute och hittat på knäppa saker.
skojskoj, sen blev det skräckfilm, som inte va så läskig men bra ändå :)
älskar att bli rädd ibland, hihi. jag har ju självklart gått runt och varit flummig osså.
det måste man ju, härligt de.

men nu känner jag att jag borde sova, vänt dygnet helt fel..
.. går inte att få tillbaka känner jag!
men kan ju i alla fall göra vad jag kan åt saken, innan allt blir helt snett.

PUSS


påväg till kreta i sommras. ♥

älskar att kolla på molnen, hihi så fluffiiiga :$

min saknade & snygga skalman, mihi ♥

kan ju säga att jag saknar det här.. ♥

in tha waater !



finfina tjejen ♥

kärlek ♥

förlåt att bilderna är små, är lite lat såhär vid två på natten ;)
sommaren får gärna snabba sig hit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0