You could be a sweet dream or a beautiful nightmare, ether way I dont wanna wake up ..

Ojoj.. Statistiken sjunker visst lite när man missar att blogga några dagar.
Har verkligen inte haft någon tid och ork nu när skolan börjat igen, och lovet är förbi. Klockan är rätt mycket nu, så jag har inte tid att skriva något intressant från veckan eller vad som händer i slutet av veckan.. Det får hinnas med imoron!
Jag har nyss kommit ut från duschen, där jag stått oh sjungit lite lagom fint bara för att..' och nu fönar jag håret! Luktar inte så jätte bra.. Ungefär som brända popcorn så jag vet inte riktigt vad felet är :p ska alldeles strax krypa ner under täcket och sova som en stock :) eller som jag sa när jag va liten 'sova som en stork' x) hade lite dålig hörsel när jag va mindre, eller så orkade jag inte lyssna och sen var jag för envis är att ändra mig.. Hur som helst .. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: L I N N - F O T O - V A R D A G

tack så mycket, roligt att du gillar bilden och min blogg!

är allt bra? :D

2012-04-11 @ 23:44:40
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0