Blixtar & dunder..

Go'morron! :)

Sängen är var jag är nu. Sitter här med täcke över mig och fryser. Det regnat extremt mycket, låter som taket ska ramla in. Och det åskar som fan!! Jag är sjukt rädd för åska så det är inte alls kul. Inga åskledare här heller :( dessutom går det ingen buss från mig så det blir att cykla trots vädret.. Förstår inte hur jag kan vara så rädd för åska, jag menar.. De går ju inte att göra något åt de. Min rädsla blir bara större och större för vart år. Usch, vad otäckt det är! Ska ta mig upp ur sängen och fixa mig. Får hoppas att det åskat klart tills jag ska sticka. Redan åskat mer än en timme så man tycker de borde räcka! Puss folks


Kommentarer
Postat av: SARAH SANYANG •

Hoppas du får en fin dag! :)

KRAM

Svar: tack! det blev en helt okej dag :)kikade in på din blogg, riktigt fin! kram
Molly Fredin

2012-08-30 @ 09:22:35
URL: http://sarahsanyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0