Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.

Har ni tänkt på hur snabbt allting kan förändras? Man växer upp, ändrar smak. Saker som var viktiga då, kanske inte betyder något alls idag, och tvärtom. Vänner kommer och går, man får en nyare personlighet fast man samtidigt är den man var förut.. Så känner i alla fall jag. Efter bara ett lov kan man märka hur allt blivit annorlunda. För min del är det annorlunda på ett positivt sätt, för andra kan de vara negativt. Dem som verkligen betyder guld kommer stanna i ens liv, de andra tynar bort. Jag är glad att jag är den jag är idag, och de är jag tack vare dem jag står nära. Ni är allt för mig och jag älskar er till tusen. jag har fått bättre självförtroende, även om det inte är på toppen än, så är det inte längre på botten. Jag känner mig starkare och är taggad på en fortsättning av detta underbara år. En del saker har varit katastrof, men det mesta detta året har faktiskt varit underbart. Det har hänt så mycket denna sommaren, som jag alltid kommer att minnas. De senaste andra somrarna minns jag delar av, men ändå hände inte alls så mycket som nu. Känns perfekt och jag hoppas att de kan fortsätta gå bättre och bättre. Tänker inte låta allt som byggts upp denna sommar rasa. Absolut inte. Ska aldrig sluta kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0