Puh..

Sitter i skolans trappa och försöker läsa. Ögonen stängs hela tiden, känns som att jag sover men drömmer att jag är vaken. Varje kväll är det samma sak, jag tänker att jag ska lägga mig tidigare men det blir inte så.. När jag väl somnat känns de som att det är morgon så snabbt igen. Ställer klockan för tidigt så att jag ska kunna somna om utan art stressa sen. Men nix, inte de heller kan jag hålla. Blir att jag går upp när jag verkligen måste, trycker i mig nåt litet att äta snabbt, tar på mig, fixar mej och när de är 10 min kvar tills jag börjar tar jag cykeln och kör nå race för att hinna fram. Segt.. Vill verkligen sova vidare dessa mornar^^ men nu får jag återgå till läsandet om jag ska hinna klart me denna träliga bok.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0