22:22 - make a wish !

jaha..
då var det dags igen!
tiden går fortfortfort, och imorgon blir det skola.
verkligen ingen ork, gör det inte heller bättre att bästavän är på bahamas och gottar sig! haha ♥
men det får väll gå ändå, ibland har man inga val om man vill komma vidare i livet!
efter skolan kommer jag antagligen att direkt slänga mig i soffan och lata mig.
åh, jag är helt desperat efter sommar!
vill kunna gå ute & shorts och linne som ingenting.
vill spendera sena kvällar ute utan att frysa.
vill kunna slänga mig på gräset och titta upp mot himmeln och njuta av värmen!
får först ta mig igenom denna tiden, innan jag kommer dit.
men det kommer!
nu blir det först två veckor skola, sen en vecka prao, och sen är det väll påsklov där nångång?



det är rätt märkligt att jag varje kväll lyckas titta på klockan när hon just är 22.22.
det har varit så i ca 3 år nu, att jag vänder blicken mot klockan just vid denna tid.
ja, något måste det ju betyda?
because.. everything happens for a reason!

PUSS



Kommentarer
Postat av: twoolssonsisters

SV: Nästan all snö hade försvunnit, men så började det snöa idag -_- Inte alls kul!!!!! Var glad för att ni inte har någon snö;D //Emma

2012-02-27 @ 16:11:44
URL: http://twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0