i´m helpless, I'm confused, I'm different, and i love it.

allting förändras, man bygger upp nåt nytt, tiden flyter på som förr, men historierna ändras.
livet är som ett sagoland, ett vackert paradis, allt handlar bara om att hitta dörren och den perfekta vägen dit.
lyckan finns alltid någonstans, kanske långtlångtlångt inne, men även om du inte känner den, så finns det alltid där. ljuset kan man se i olika perspektiv, allting får ett nytt sken, leenden blir nya,  ansikten förändras, folk förändras. jag har insett att man verkligen måste ha vänner vid sin sida, för att komma vidare.
vänner och familj, som stöttar,berömer och älskar en , det är sjukt svårt att orka resa sig när man ramlar utan att känna sig behövd. jag har vänner i olika städer, i olika länder, och ni är så enormt underbara.
en del har jag inte ens träffats på riktigt, utan känner genom någon annan, eller på ett annat sätt.
men ni är inte mindre värdefulla för det, tvärtom. för ni har bevisat att ni är äkta vänner utan att vi träffats.
och det är inte lätt, jag litar på er till 100%. jag bryr mig inte om ni är massa år yngre, eller äldre än mig.
ni gör min dag, ni fyller ut mina dagar med liv, ni ger mig luft att andas. jag har haft svårt att inse vad som verkligen är lycka, haft svårt att finna en massa svar. letat efter sanning,vänskap,kärlek och trott jag funnit hat på alla ställan jag kan tänka mig. utan att inse att lyckan faktist är här. det är ni som stöttat mig i alla svåra perioder, hjälpt mig upp på fötter när jag varit svag, ni har fått mig att älska detta liv. sommar, höst, vinter, vår.. dagarna bara går och går. flyter på som aldrig för, men nu har jag mer att leva för, jag vågar stå upp, vågar vara den jag är. jag har funnit mig själv, jag har slitits mellan sanning och lögn, men nu har jag äntligen landat.
jag tänker aldrig sluta kämpa, det är hårt ibland, men när du väl kommer till toppen, kommer du inte ångra att du tagit dig dit. /Molly 'walliemollie'


Kommentarer
Postat av: Elise :D

Fy fan :')

Det var en riktigt bra & san text !!

Den e helt sjuk... Du har talang !

Kan inte luta läsa alla idéer hoppar upp i mitt huve bär jag löser texten !

VÄRLDENS BÄSTA TEXT ÄLSKLING !

Asså OMG !

Världens ska text , sitter och löser sen hela tiden

Du ringar talang och e grymmast!

Älskar dig !! :)<3

2012-02-26 @ 01:02:29
Postat av: Elise :D

Fy fan :')

Det var en riktigt bra & san text !!

Den e helt sjuk... Du har talang !

Kan inte luta läsa alla idéer hoppar upp i mitt huve bär jag löser texten !

VÄRLDENS BÄSTA TEXT ÄLSKLING !

Asså OMG !

Världens ska text , sitter och löser sen hela tiden

Du ringar talang och e grymmast!

Älskar dig !! :)<3

2012-02-26 @ 01:03:48
Postat av: molly

aw, tack så hemskt mycket elise :') <3

det värmer verkligen!

älskar dig sötnos, vi får ta & ses snart!

kram :* <3

2012-02-26 @ 21:52:38
URL: http://wheeloflfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0